Competiția Games of Science 2023
Masteranzii, doctoranzii și tinerii cercetători ai Universității din București sunt invitați să se înscrie la cea de-a doua ediție a competiției Games of Science.
Evenimentul oferă tinerilor cercetători din România acces la ateliere de comunicare publică, un concurs cu premii de 2.000 de euro și acces într-o comunitate globală de changemakers.
Înscrierea pentru training și concurs este gratuită și realizează prin completarea formularului disponibil aici.
Programul sesiunilor de training, dar și mai multe detalii cu privire la concurs pot fi accesate aici.
Taxe servicii studenti si absolventi
Universitarea București îi invită pe studenți să participe la două evenimente în luna noiembrie:
Burse scolare
Beneficiarii de bursă de merit I sau II au obligația să trimită declarația de acceptare Anexa 4 și un extras de cont (de la bancă), în perioada 9-15 noiembrie, după afișarea listelor.
Anexa 4_Declaratie de acceptare bursa merit I_II
___
Calendarul pentru acordarea burselor şi altor forme de sprijin pentru studenţii Universităţii din București, licenţă și masterat
Anul universitar 2022 — 2023
Depunerea cererilor de acordare și a ducumentelor doveditoare în cazul burselor sociale: 24.10 – 06.11.2022
Analizarea de către Comisia de acordare a burselor a dosarelor sociale depuse de către studenți: 24.10 – 08.11.2022
Afișarea listelor cu studenții beneficiari de bursă (performanţă, merit I, merit II, socială): 08.11.2022
Depunerea declarațiilor de acceptare a bursei în cazul burselor de merit I si II: 09.11.2021 – 15.11.2022
Depunerea contestaţiilor: 09,10,11.11.2022
Afișarea rezultatelor contestaţiilor depuse: 14.11.2022
Afisarea listelor finale cu studenții beneficiari de bursă: 16.11.2022
Transmiterea listelor finale cu bursieri către Comisia Centrală de acordare a burselor: 16.11.2022 — 18.11.2022
Informatii cu privire la acor darea burselor sociale
Simulare calcul salariu minim 2022
coLABORATORUL de IDEI
Evenimentul, care va avea loc în perioada 26-30 octombrie 2022 la Stațiunea Zoologică a UB de la Sinaia, își propune să aducă împreună studenți/ masteranzi/ doctoranzi de la toate facultățile Universității din București.
Înscrierile sunt deschise până miercuri, 19 octombrie 2022, prin completarea formularului disponibil aici: https://forms.gle/G5D99Smft1Am5jGA7.
Sub coordonarea Adei Roseti, specialist în comunicarea științei și jurat al competiției UBtalks, echipa coLABORATORULUI de IDEI va identifica acea idee care să fie sufletul campaniei de admitere 2023 la Universitatea din București.
Mai multe detalii cu privire la coLABORATORUL de IDEI pot fi consultate în materialul disponibil aici: https://unibuc.ro/am-prelungit-inscrierile-colaboratorul-de-idei-asteapta-ideea-ta-pana-pe-19-octombrie-2022.
Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse – Direcția Sportul pentru Toți și Programe pentru Tineret, organizează, prin Casele de Cultură ale Studenților și Complexul Cultural Sportiv Studențesc „Tei” în perioada vacanței de vară, taberele studențești care se desfășoară la mare, la munte şi în Delta Dunării.
Perioada de înscriere: 05 – 10 iulie 2022
Pentru a beneficia de un loc în tabără, poate aplica orice student înmatriculat la forma de învățământ cu frecvență, la ciclul de licență sau de master, ce este integralist (a promovat examenele la toate disciplinele de studiu din anul anterior de școlarizare și au promovat examenele la toate disciplinele în sesiunea de iarnă, în cazul studenților de anul I ), sunt studenți în vârstă de până la 35 de ani în conformitate cu prevederile din Legea Tinerilor.
În cazul studenților care aplică pentru un loc de tabără acordat pe criterii sociale, criteriul de integralitate nu se aplică.
În 2022, taberele studențești se vor desfășura în perioada 09.08 -08.09.2022.
Criteriile de selecție a studenților beneficiari ai taberelor studențești, precum și alte informații despre program pot fi consultate în Metodologia privind organizarea taberelor studențești 2021.
Sunt invitați să se înscrie studenții, masteranzii, doctoranzii și tinerii cercetători ai Universității din București.
Evenimentul, organizat de British Council România și Asociația BioMentorHub, în parteneriat cu Universitatea din București și cu alte universități din țară, se axează pe dezvoltarea aptitudinii studenților și cercetătorilor pentru a deveni cei mai bun prezentatori ai unui subiect științific.
Pentru a se înscrie în concurs, participanții trebuie să completeze formularul disponibil aici și să își aleagă sesiunile de training la care vor să participe.
Proiectul își propune să ducă mai departe competiția FameLab România realizată în anii precedenți de British Council și include o serie de sesiuni de formare urmate de concursul Game of Science. Scopul proiectului este de a-i încuraja pe tinerii care studiază sau lucrează în domeniile științei, tehnologiei, ingineriei, matematicii, medicinei, dar și în alte domenii de studiu, să explice concepte, procese, teorii și cercetări complexe pe înțelesul publicului și pe scurt.
Programul sesiunilor de training, dar și mai multe detalii cu privire la concurs pot fi accesate aici.
Fundația EOS în parteneriat cu Microsoft va organiza în luna martie 2022 un număr de 4 cursuri gratuite Microsoft Certified Fundamentals pentru studenți.
Studenții interesați vor beneficia gratuit de următoarele:
- Acces la cursul online ales pe platforma Microsoft Learn
- Participare la un curs intensiv (4+4 ore) susținut de un instructor Microsoft cu experiență (MCP)
- Acces gratuit la o licență de antrenament/simulare în vederea pregătirii pentru examen
- Un voucher de examen pentru susținerea examenului oficial Microsoft
- Susținerea examenului prin platforma Certiport – Exams from Home și obținerea unei certificări Microsoft recunoscută internațional.
Lista cursurilor disponibile și formularele de înscriere:
- Atelier Azure AI Fundamentals (curs de 8h)
Perioada: 2-3 martie, ora 10.00 – 14.00
Înscriere aici: https://form.jotform.com/220472054817352
- Atelier Azure AI Fundamentals (curs de 8h)
Perioada: 9-10 martie, ora 10.00 – 14.00
Înscriere aici: https://form.jotform.com/220472054817352
- Atelier Azure AI Fundamentals (curs de 8h)
Perioada: 16-17 martie, ora 10.00 – 14.00
Înscriere aici: https://form.jotform.com/220472054817352
- Atelier Azure Fundamentals (curs de 8h)
Perioada: 14-15 martie, ora 10.00 – 14.00
Înscriere aici: https://form.jotform.com/220472054817352
Revista Studia Theologia Catholica Latina editată de Facultatea de Teologie Romano-Catolică (Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca), invitată cercetătorii și autorii din facultatea noastră să â trimită articole de teologie redactate în limba engleză.
Revista este indexată în baze de date internaționale Erih Plus, EBSCO, etc. Puteți afla mai mult în documentul atașat sau pe site-ul: http://studia.ubbcluj.ro/serii/th_cat_lat/index_en.html
Programul workshop-urilor organizate de Centrul de Învățare al UB, din semestru I al anului universitar 2021-2022. Documentul conține și link-ul pentru înscrieri:
Program workshopuri oct-dec 2021_ian 2022
Hotararea privind transportul cu reducere
Modificarea şi completarea Normelor metodologice privind acordarea facilităţilor de transport intern feroviar şi cu metroul pentru elevi şi studenţi, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 42/2017.
În vigoare de la 25 martie 2021
Hotărârea nr. 341_2021 legitimatii transport
Burse 2021-2022
Listele cu studentii beneficiari de bursa -anonimizate
DEPUNEREA DECLARAȚIILOR DE ACCEPTARE A BURSEI ÎN CAZUL BURSEI DE MERIT I ȘI II ESTE:
05 – 11.11.2021
Notă:
Fondul de burse alocat Facultății este de 21.306 lei/lună+1bursă de Merit I din fondul UB (776 lei).
După distribuirea a 9 burse sociale care îndeplinesc condițiile și care au avut prioritate cazurile sociale și veniturile mici (totalizând 6.300 lei), au rămas fonduri pentru 18 burse de Merit I și II, acordate în ordinea descrescătoare a mediilor.
VĂ RUGĂM SĂ TRIMITEȚI ȘI EXTRASUL DE CONT!
Anexa 3 – Declaratie de acceptare a bursei
Informații privind acordarea burselor şi altor forme de sprijin pentru studenţii Universității din București, licență și masterat
Anexa 2 – Declarație Bursa sociala
Anexa 1 – Cerere bursa sociala
Informații cu privire la acordarea burselor sociale
PROCEDURA DE ORGANIZARE ȘI DESFĂȘURARE A EXAMENULUI DE ADMITERE LA PROGRAMUL DE FORMARE PSIHOPEDAGOGICĂ ÎN VEDEREA CERTIFICĂRII COMPETENŢELOR PENTRU PROFESIA DIDACTICĂ
NIVELUL I (STUDII DE LICENȚĂ)
SESIUNEA OCTOMBRIE 2021
PROCEDURA FINALA INSCRIERE ADMITERE NIVEL II STUDENTI AN I 2021-2022
Anunt inscrieri NIVEL II pe perioada masterului 2021
Anunt inscrieri NIVEL I studenti an I 2021-2022
PROCEDURA INSCRIERE ADMITERE NIVEL I STUDENTI AN I 2021-2022
Programul Național Tabere Studențești – 2021
Ministerul Tineretului și Sportului (MTS) – Direcția Sportul pentru Toți și Programe pentru Tineret, organizează, prin Casele de Cultură ale Studenților și Complexul Cultural Sportiv Studențesc „Tei” în perioada vacanței de vară, taberele studențești care se desfășoară la mare, la munte şi în Delta Dunării.
Pentru a beneficia de un loc în tabără, poate aplica orice student înmatriculat la forma de învățământ cu frecvență, la ciclul de licență sau de master, ce este integralist (a promovat examenele la toate disciplinele de studiu din anul anterior de școlarizare și au promovat examenele la toate disciplinele în sesiunea de iarnă, în cazul studenților de anul I ), sunt studenți în vârstă de până la 35 de ani în conformitate cu prevederile din Legea Tinerilor.
În cazul studenților care aplică pentru un loc de tabără acordat pe criterii sociale, criteriul de integralitate nu se aplică.
În 2021, taberele studențești se vor desfășura în perioada 11.08.2021 – 31.08.2021.
Criteriile de selecție a studenților beneficiari ai taberelor studențești, precum și alte informații despre program pot fi consultate în Metodologia privind organizarea taberelor studențești 2021.
Perioada de înscriere pentru studenți este 06 – 11 iulie 2021.
Facultatea noastră are alocate 8 locuri pentru aceste tabele.
Anexe:
Numar alocat de locuri Teologie Romano Catolica
Anexa OMTS 432 Metodologie Tabere Stud. 2021
OMTS 432 – Metodologie Tabere Studentesti 2021
FINALIZARE MODUL PSIHOPEDAGOGIC
~ ~ ~
Apel la burse Templeton
Centrul Ian Ramsey pentru Știință și Religie (IRC), Universitatea din Oxford, oferă zece burse visiting pentru cercetătorii din Europa Centrală și de Est (CEE) ce privest mari teme aflate la interfața științei, teologiei și/sau filosofiei. Sunt eligibili cercetători afiliați în prezent sau recent la instituții din Europa Cetrală și de Est. Sunt incluși membrii permanenți și temporari ai facultății, studenții și cercetătorii care au obținut recent o diplomă în cercetare (doctorat). Inscrieri până pe 30 iunie 2021. Mai multe informatii aici:
https://cee.ianramseycentre.info/media/wysiwyg/CFA_Fellowships_V4.pdf
~ ~ ~
Adresă Ministerul Educației – referitor la călătoria studenților pe cale ferată, aici
~ ~ ~
DECONTĂRI ABONAMENTE S.T.B.
Facultatea de Teologie Romano-Catolică
Program:
JOI 15.04.2021 11,oo-13,oo
VINERI 16.04.2021 10,oo -12,oo
LUNI 19.04.2021 11,oo-13,oo
MARȚI 20.04.2021 11,oo-13,oo
ACTE NECESARE DECONT:
– Copie card – VIZIBIL NUMARUL DE CARD
– Chitanta in original (cu stampila)
– OBLIGATORIU !!! CHITANTA SI COPIA
CARDULUI TREBUIE SA FIE CAPSATE SAU PRINSE CU AGRAFE.
– Se deconteaza doar abonamentele studenților inamtriculați la BUGET !!!
– Se deconteaza doar abonamentele cu data expirată la momentul decontului !!!
În zilele de 27 și 28 ianuarie 2021, Comisia Europeană organizează două evenimente dedicate studenților europeni.
Astfel, miercuri, 27 ianuarie 2021, va avea loc un nou European Youth Event cu tema “European Universities – How can students shape these universities of the future?”, iar joi, 28 ianuarie 2021, se va lansa o nouă versiune a aplicației Erasmus+, o componentă de bază a inițiativei pentru cardul european al studentului (European Student Card Initiative) și o contribuție semnificativă la configurarea unei arii europene de educație (European Education Area) până în 2025.
European Youth Event online, 27 ianuarie 2021
Miercuri, 27 ianuarie 2021, va avea loc o nouă ediție a European Youth Event cu tema “European Universities – How can students shape these universities of the future?”. Sesiunea se va desfășura online între 12 și 13 (ora României) și va putea fi urmărită în direct pe pagina de Facebook a evenimentului.
Sesiunea online se va bucura de prezența directorului general pentru educație, tineret, sport și cultură Themis Christophidou, precum și a doi studenți din cadrul inițiativei pentru universități europene, care vor discuta despre angajamentul studenților în construirea unor alianțe și viziunea lor cu privire la agenda de transformare a învățământului superior.
Lansarea aplicației Erasmus+, 28 ianuarie 2021
Comisia Europeană, împreună cu Rețeaua Europeană a Studenților și Fundația Universitară Europeană, organizează joi, 28 ianuarie 2021, un eveniment oficial de prezentare a unei noi versiuni a aplicației Erasmus+. Evenimentul va avea loc online, prin intermediul platformei Zoom.
În deschiderea evenimentului vor lua cuvântul directorul general Themis Christophidou și comisarul european Mariya Gabriel. În continuare se va desfășura un panel interactiv, la care vor participa studenți și reprezentanți ai învățământului superior, care vor discuta despre caracteristicile noii aplicații.
Noua aplicație Erasmus+ le va permite studenților să aibă acces la toate informațiile și serviciile din cadrul mobilităților Erasmus+ într-un singur loc. Aceasta este acum disponibilă atât în Apple și Google App Stores, cât și la adresa https://erasmusapp.eu/, urmând ca din toamnă să beneficieze de adăugarea unor funcționalități suplimentare care vor facilita finalizarea demersurilor administrative din cadrul programelor Erasmus+ și generarea unui card european al studentului prin intermediul aplicației.
Mai multe detalii despre program și înregistrare sunt disponibile aici.
Radio „Anima” vă invită să fiți colaboratorii. Sunt vizati in special studenti de la Masterul de Comunicare Doritorii se pot alatura echipei de voluntari, in următoarele activități:
1. realizator emisiuni;
2. realizator rubrici in cadrul unor emisiuni;
3. corespondent;
4. documentarist;
5. diseminator informații;
6. membru in departamentul tehnic (editare, transmitere, etc.)
Puteti sa optati pentru una sau mai multe domenii.
Realizatorii de emisiuni, respectiv de rubrici, propun titluri, continut, periodicitate, durata, zi si ora, sumar pentru 4-5 editii.
Corespondentii trimit materiale (de dorit audio), cu subiecte diverse din orice parte a lumii.
Documentariști trimit informații pentru subiecte diverse din orice parte a lumii.
Diseminării trimit emisiunile si informațiile despre emisiuni pe toate canalele disponibile (e-mail, facebook, messenger, whatsapp, skype, etc.).
Membrii departamentului tehnic preiau materialele aprobate, le editeaza, montează emisiunile si le lansează pe internet.
Propunerile, sugestiile pentru emisiuni, rubrici, colaboratori sunt așteptate cu interes pe adresa maier.viorel@gmail.com.
* Radio „Anima” face parte din ”Trustul media ANIMA”, împreună cu Agenția de știri ”ANIMA NEWS”, Agenția de știri ”DOR DE DOR – VOCEA DIASPOREI”, „ANIMA TV”, publicațiile israeliene în limba română ”VIAȚA NOASTRĂ” ȘI ”REVISTA MEA”, la care se vor adăuga și alte componente.
Treceți adresa la favorite pentru a accesa oricând Radio „Anima”.
https://zeno.fm/radio-animapvmh74az6k0uv/
–
16 – 23 octombrie 2020 – campanie electorală
24 – 30 octombrie – desfășurarea alegerilor
~ ~ ~
ORA DE SPORT
Studenții care optează pentru Educație fizica se pot înscrie online:
~ ~ ~
INSCRIERI MODUL PSIHOPEDAGOGIC NIVEL I – LICENTA
Anunt inscrieri NIVEL I studenti dublaspecializare 2020
Anunt inscrieri NIVEL I studenti monospecializare 2020
PROCEDURA INSCRIERE ADMITERE NIVEL I STUDENTI 2020I
~ ~ ~
CAZARI 2020-2021
calendar: Calendar cazari studenti 2020-2021
Cerere de cazare:CERERE DE CAZARE 2020-2021