CALENDAR EXAMENE FINALE
Licență
Sesiunea iunie-iulie 2025
Programul de studii universitare de licență: Teologie Romano-Catolică Asistență Socială
Înscrieri: 16-20 iunie 2025, orele 10-13.
Proba 1 (scris) – Cunoștințe fundamentale și de specialitate (Teologie, Asistență socială): 23 iunie 2025, ora 9:00, sala 24.
Proba 2 (oral) – Prezentarea și susținerea lucrării de licență: 24 iunie 2024, ora 9:00, sala 24.
Programul de studii universitare de licență: Studii religioase
Înscrieri: 16-20 iunie 2025, orele 10-13.
Proba 1 (scris) – Cunoștințe fundamentale și de specialitate (Teologie, Studii religioase): 23 iunie 2025, ora 9:00, sala 24.
Proba 2 (oral) – Prezentarea și susținerea lucrării de licență: 24 iunie 2024, ora 9:00, sala 24.
Subiecte pentru proba scrisă a examenului de finalizare a studiilor de licență_2025
NB: profesorii care predau materii în care se încadrează unele subiecte vor face cu studentii de anul III recapitulari ale acestora în semestrul curent.
DISERTAȚII
Sesiunea iunie-iulie 2024
Studii universitare de masterat (toate programele)
Înscrieri: 16-20 iunie 2024, orele 10-13
Proba orală: Prezentarea și susținerea lucrării de disertație: 25 iunie 2025, ora 9:00, sala 24.
Ghidul de finalizare a studiilor la licență și la masterat
ACTE NECESARE PENTRU ÎNSCRIEREA LA EXAMENUL DE LICENȚĂ
CERERE DE INSCRIERE TIP;
CERTIFICAT DE NAŞTERE, în copie certificată conform cu originalul şi orice alt act care atestă schimbări de nume sau prenume in copie certificată conform cu originalul;
DIPLOMA DE BACALAUREAT, în copie certificată conform cu originalul + copie simplă;
2 FOTOGRAFII color, realizate recent, de dimensiune 3/4cm, numai pe hartie fotografică, scrise pe verso cu numele şi prenumele candidatului;
Un exemplar din LUCRAREA DE LICENȚĂ pe suport de hartie. Lucrarea va conține, ca primă pagină, DECLARAȚIA privind autenticitatea textului, legată în corpul lucrării;
Cel de-al doilea exemplar va fi transmis coordonatorului lucrării;
Un exemplar din LUCRAREA DE LICENȚĂ transmis și la secretariat (secretariat@ftcub.unibuc.ro), în format PDF pentru arhivarea digitală;
FIȘA DE LICHIDARE conținând semnătura și ștampila de la Biblioteca facultăţii.
Certificat de competență lingvistică într-o limbă de circulație internațională, eliberat de departamentul de specialitate din universitate sau de către o altă instituție recunoscută de către departamentul de specialitate al Universității din București
Formular Birou statistică (absolventi.unibuc.ro) – printat si semnat
Repetarea unui examen de licență nepromovat (sau al unei probe nepromovate) este posibilă într-o sesiune ulterioară numai cu aprobarea conducerii facultății și cu suportarea de către candidat a cheltuielilor aferente, în conformitate cu taxele stabilite de Senatul universitar (cf. art. 17 din Regulamentul UB de finalizare a studiilor).
ACTE NECESARE PENTRU INSCRIEREA LA EXAMENUL DE DISERTATIE
CERERE DE ÎNSCRIERE tip;
CERTIFICAT DE NAŞTERE, în copie certificată conform cu originalul şi orice alt act care atestă schimbări de nume sau prenume, în copie certificată conform cu originalul;
DIPLOMA DE LICENȚĂ+Supliment la diplomă, în copie certificată conform cu originalul + copie simplă;
DIPLOMA DE BACALAUREAT, în copie certificată conform cu originalul + copie simplă;
2 FOTOGRAFII color, realizate recent, de dimensiune ¾, numai pe hârtie fotografică, scrise pe verso cu numele şi prenumele candidatului;
Două exemplare din LUCRAREA DE DISERTAȚIE pe suport de hârtie.
Lucrarea va conține, ca primă pagină, DECLARAȚIA privind autenticitatea textului, legată în corpul lucrării;
Cel de-al doilea exemplar va fi transmis electronic coordonatorului lucrării;
Un exemplar din LUCRAREA DE DISERTAȚIE pe suport electronic (CD), în format PDF va fi transmis și la secretariat pentru arhivarea digitală;
FIȘA DE LICHIDARE conținând semnătura și ștampila de la Biblioteca facultăţii;
DOCUMENTE NECESARE:
Cerere inscriere examen licenta 2024_TAS
Cerere inscriere examen disertatie 2024_PCE
Cerere inscriere examen licenta 2024_SR
Cerere inscriere disertatie iunie-iulie_2024_CBE
Declaratie de originalitate_Licenta_SR_2024
Declaratie de originalitate_Licenta_TAS_2024
Declaratie originalitate_disertatie_CBE_2024
Declaratie originalitate_disertatie_PCE_2024
Acces CARNET DE STUDENT
Informații privind contestarea rezultatelor examenelor sau ale sanctiunilor: aici
Componența comisiilor pentru Examenele de finalizare a studiilor de licență și masterat 2024, avizate în ședința Consiliului facultății din data de 18.02.2024:
Studii universitare de licență
Domeniul: Teologie
Programe de studii: Teologie Romano-Catolică Asistență Socială
Studii religioase
Președinte: Conf.univ.dr. Wilhelm Tauwinkl
Membri: Pr. lect. univ.dr. Eduard Giurgi
Lect. dr. Ștefan Cristian Beca
Secretar comisie: Lect. dr. Ioana Iliescu
Membru supleant: Pr. lect. dr. Tarciziu-Hristofor Șerban
Comisia de contestații: Pr. conf. dr. Lucian Dîncă (președinte),
Pr. lect. dr. Victor-Emilian Dumitrescu
Pr. lect. dr. Emil Moraru,
Sr. lect. dr. Daniela Ionela Mare (secretar);
Membru supleant: Lect. dr. Marta Elise Andro.
Studii universitare de masterat
Domeniul: Teologie
Programe de studii: Asistența socială a Bisericii
Comunicare biblică și eclesială,
Patrimoniu Creștin European
Președinte: Conf.univ.dr. Wilhelm Tauwinkl
Membri: Pr. lect. univ.dr. Eduard Giurgi
Lect. dr. Ștefan Cristian Beca
Secretar comisie: Lect. dr. Ioana Iliescu
Membru supleant: Pr. lect. dr. Tarciziu-Hristofor Șerban
Comisia de contestații: Pr. conf. dr. Lucian Dîncă (președinte),
Pr. lect. dr. Victor-Emilian Dumitrescu
Pr. lect. dr. Emil Moraru,
Sr. lect. dr. Daniela Ionela Mare (secretar);
Membru supleant: Lect. dr. Marta Elise Andro.