ADMITERE STUDII DE MASTERAT SESIUNEA SEPTEMBRIE 2024
Calendar:
Înscrieri: 02-10 septembrie 2024 la sediul facultății din str. Gral Berthelot nr. 19, sect. 1, București (Luni-Vineri: 9.00-14.00).
În data de 10 septembrie 2024 înscrierile se fac până la ora 12.00.
Interviu: 12 septembrie 2024, ora 10
Soluționarea dosarelor: 13 septembrie 2024
Afișarea rezultatelor (clasamentului): 15 septembrie 2024
Concursul de admitere pentru studii universitare de masterat la Facultatea de Teologie Romano-Catolică se organizează conform Metodologiei cadru a Universității din București.
Număr locuri neocupate:
4 locuri la buget + 11 locuri la taxă pentru programul: Asistența socială a Bisericii
7 locuri la buget + 11 locuri la taxă pentru programul: Comunicare biblică și eclesială
0 locuri la buget + 10 locuri la taxă pentru programul: Patrimoniu creștin European
Taxa de înmatriculare în anul I: 50 lei
Taxa anuală de studii este de 4800 lei/an (2400lei/semestru).
ADMITEREA SE FACE PE BAZA NOTEI DE LA INTERVIU ȘI A MEDIEI DE LA LICENȚĂ
În cazul egalităţii mediilor ultimilor candidaţi admişi departajarea se va face conform următorului criteriu: media de finalizare a studiilor de licenta.
În anul universitar 2024-2025, cursurile se vor desfășura în format hibrid (față în față și online).
Actele necesare pentru înscrierea la concursul de admitere 2024
- Fişă-tip de înscriere;
- Diploma de licență însoțită deSuplimentul la diplomă/Foaie matricolă, în original sau Adeverință de licență pentru promoția 2024;
- Diploma de bacalaureatsau diploma echivalentă cu aceasta, în original sau în copie certificată conform cu originalul;
- Documentul de recunoaștere a studiilor efectuate în afara României, conform prevederilor CNRED;
- Certificatul de naștere;
- I. sau pașaport;
- Adeverinţa medicală-tip, din care să rezulte că este apt pentru facultatea la care candidează;
- 2 fotografii tip B.I./C.I.;
- Chitanţă de plată a taxei/ dovada achitării online a taxei de înscrierela concursul de admitere;
- Numai pentru persoanele care solicităscutirea de taxă la înscriere la concursul de admitere, se va prezenta în original/scanat (după caz) unul din următoarele documente: ¾ copie de pe certificatele de deces ale părinţilor (în cazul celor orfani de ambii părinţi); ¾ adeverinţă de la casa de copii/ centrele de plasament (în cazul celor aflaţi în această situaţie); ¾adeverinţă din care să rezulte calitatea de personal didactic sau didactic auxiliar, în activitate sau pensionat, a susţinătorilor legali; ¾ adeverinţă din care să rezulte calitatea de personal încadrat în Universitatea din Bucureşti pentru susţinătorii legali ai candidatului;
- Numai pentru candidații care au beneficiat de finanţare (parţială sau integrală) de la BUGETUL STATULUI, la studii universitare de master, se va prezenta în original/scanat Adeverință cu tipul de studii urmate și forma de finanțare(buget, taxă; se va menționa dacă a primit sau nu bursă);
- Dosar plic.
- Înscrierea la concursul de admitere se poate face:
– pe adresa de email: secretariat@ftcub.unibuc.ro
– în cazul înscrierii directe la secretariatul facultății, în numele candidatului, și de către o altă persoană pe bază de procură notarială.
Taxa de înscriere la concursul de admitere este în valoare de 200 lei.
Taxa se achită:
- în contul Facultății de Teologie Romano-Catolică:
- RO32 RNCB0076010452620 314
Pe chitanță/ordin de plată va fi menționat: Concurs de admitere – Facultatea de Teologie Romano-Catolică, numele candidatului (chiar şi în cazul în care taxa este plătită de o altă persoană)
- online, pe site-ul Universității din București, link: https://po.unibuc.ro/. Când plata se face online se va depune la dosar documentul Detaliile tranzacției, generat prin accesarea link-ului indicat în email-ul primit după efectuarea plății, la Detalii complete despre tranzacția dvs. puteți găsi aici.
- la casieria Universității din București, șos Panduri 90-92, sector 5, București (lângă Academia Militară).
Taxa de admitere neutilizată nu se restituie.
INSCRIERE