Masterat

 

Fisa inscriere anuala 2025 + Anexa GDPR

 

PRECIZĂRI PRIVIND ADMITEREA LA STUDII UNIVERSITARE DE MASTERAT
SESIUNEA SEPTEMBRIE 2025

Facultatea de Teologie Romano-Catolică a Universității din București oferă trei (3) programe de studii universitare de masterat:

ASISTENȚA SOCIALĂ A BISERICII

COMUNICARE BIBLICĂ ȘI ECLESIALĂ

PATRIMONIU CREȘTIN EUROPEAN

 

Durata studiilor: 2 ani (4 semestre)

Forma de învățământ: cu frecvență

Probe de admitere: Concurs de dosare

 

  • Nota de admitere se compune din 50% media Examenului de Licență și 50% nota obținută la interviu.

 

Înscrierile se pot face în perioada: 1-14 septembrie 2025, după următorul program la secretariatul facultății:

  • Luni – Vineri: – între orele 09.00 – 14.00

sau online, pe adresa de email: secretariat@ftcub.unibuc.ro

  • Sâmbăta și duminica: exclusiv on-line

 

Interviu: 15 septembrie 2025  – ora 9.00

Afișarea rezultatelor: 16 septembrie  2025

Confirmarea locurilor: 17-18 septembrie 2025

 

Locuri rămase libere

Comunicare biblică și eclesială: 6 locuri taxă

Patrimoniu creștin european: 2 locuri buget+6 locuri taxă

Asistența socială a Bisericii: 10 locuri taxă

 

ACTE NECESARE ÎNSCRIERII

  • Cererea de înscriere – formular tip (formularul poate fi descărcat de aici); Anexă (se poate descărca aici);
  • Certificatul de naștere – în copie legalizată sau în copie simplă (însoțită de original pentru certificare);
  • Certificatul de căsătorie(unde este cazul) – în copie legalizată sau în copie simplă (însoțită de original pentru certificare);
  • Dovada schimbării numelui pe cale administrativă (unde este cazul);
  • C.I. în copie simplă;
  • Diploma de bacalaureat, în original;
  • Diploma de licență și suplimentul la diploma sau foaia matricolă în original;
  • Diploma de master și suplimentul/foaia matricola de la primul program de master absolvit (unde este cazul)
  • Adeverință de licență, în original – pentru absolvenții promoției 2025;
  • Adeverință medicală de la medicul de familie, din care sa rezulte că respectivul candidat este apt pentru înscrierea la master;
  • 2 fotografii 3/4 (tip B.I.) pe hârtie fotografică;
  • Adeverinţă de la facultatea absolvită/în curs, din care să rezulte forma de finanţare (pentru persoanele care au absolvit/urmează o alta facultate de stat. Sunt exceptați candidații care au absolvit/urmează o facultate privată, cu taxă). În adeverința respectivă, trebuie făcută în mod expres mențiunea dacă, pe durata studiilor, persoana a beneficiat sau nu de orice tip de bursă. Numai pentru persoanele care solicită scutirea de taxă la înscriere la concursul de admitere, se vor prezenta documentele prevăzute în Metodologia organizării și desfășurării concursului de admitere a Universității din București.
  • Pentru înscrierea la examenul de admitere, candidaţii vor completa fişa-tip de înscriere, în care vor menţiona, sub semnătură proprie, toate datele solicitate în formularul respectiv.
  • Dovada achitării taxei de înscriere la examenul de admitere, în cuantum aprobat de Universitatea din București. Restituirea taxei în cazul retragerii dosarului poate fi făcută doar până la finalizarea perioadei de înscriere.

Taxa de înscriere în valoare de 250 RON

Taxa de înmatriculare în valoare de 50 RON

se achită online:

Cont IBAN deschis la BCR:  RO32 RNCB0076010452620 314

pe site-ul UB:https://po.unibuc.ro/admitere.php

sau la casieria Universității din București, șos Panduri 90-92, sector 5, București (lângă Academia Militară).

  • Documentul de recunoaștere a studiilor efectuate în afara României, conform prevederilor CNRED**;

 

DESCARCĂ DOCUMENTE:

 

**La concursul de Admitere pot participa candidații care au efectuat studii în UE sau SEE, ale căror acte de studii necesită recunoașterea de către CNRED. Informații detaliate despre continutul dosarului se gasesc pe site-ul CNRED (https://cnred.edu.ro/). Procedura se aplică și dosarelor de admitere ale refugiaților, cetățenilor cu protecție subsidiară și cetățenilor care dețin permis de ședere de lungă durată pe teritoriul Uniunii Europene. Candidații din state terțe care dețin permis de ședere de lungă durată pe teritoriul Uniunii Europene pot candida la examenul de admitere în aceleași condiții ca cetățenii europeni.

 

Procedura recunoastere si echivalare acte studii licenta, master,doctorat

declaratie candidat UE si SEE

declaratie candidat UE si SEE-franceza

declaratie candidat UE si SEE – engleza