SESIUNEA: SEPTEMBRIE 2022
SESIUNEA IULIE: 2022
Calendar:
Înscrieri la sediul facultății (str. Gral Berthelot nr. 19, sector 1, București):
04-18 iulie 2022 ( de luni până vineri între orele 9-14). În data de 18 iulie 2022 înscrierile se fac până la ora 12.00)
Interviu online: 19 iulie 2022, ora 10
Soluționarea dosarelor: 20 iulie 2022
Afișarea rezultatelor (clasamentului): 22 iulie 2022
Concursul de admitere pentru studii universitare de licență la Facultatea de Teologie Romano-Catolică se organizează conform Metodologiei cadru a Universității din București.
Număr locuri propuse:
20 locuri pentru programul: Comunicare biblică și eclesială
20 locuri pentru programul: Asistența socială a Bisericii
20 locuri pentru programul: Patrimoniu creștin european
DETALIAT:
8 locuri la buget + 12 locuri la taxă pentru programul: Comunicare biblică și eclesială
8 locuri la buget + 12 locuri la taxă pentru programul: Asistența socială a Bisericii
8 locuri la buget + 12 locuri la taxă pentru programul: Patrimoniu creștin european
Taxa anuală de studii este de 3250 lei/an.
ADMITEREA SE FACE PE BAZA NOTEI DE LA INTERVIU ȘI A MEDIEI DE LA LICENȚĂ
În cazul egalităţii mediilor ultimilor candidaţi admişi departajarea se va face conform următorului criteriu: media de finalizare a studiilor de licenta.
Documentele necesare pentru înscriere se pot transmite și online/scanate cu asumarea responsabilității de către candidați cu privire la exactitatea datelor, autenticitatea și corespondența dintre documentele digitale/scanate și cele originale.
- Fişă-tip de înscriere;
- Diploma de licență însoțită deSuplimentul la diplomă/Foaie matricolă, în original sau copie certificată conform cu originalul sau Adeverință de licență pentru promoția 2022;
- Diploma de bacalaureatsau diploma echivalentă cu aceasta, în original sau în copie certificată conform cu originalul;
- Documentul de recunoaștere a studiilor efectuate în afara României, conform prevederilor CNRED;
- Certificatul de naștere, în copie certificată conform cu originalul;
- CI sau pașaport, în copie;
- Adeverinţa medicală-tip, din care să rezulte că este apt pentru facultatea la care candidează;
- Două fotografii ¾ cm;
- Chitanţă de plată a taxei/ dovada achitării online a taxei de înscrierela concursul de admitere;
- Numai pentru persoanele care solicităscutirea de taxă la înscriere la concursul de admitere, se va prezenta în original/scanat (după caz) unul din următoarele documente: ¾ copie de pe certificatele de deces ale părinţilor (în cazul celor orfani de ambii părinţi); ¾ adeverinţă de la casa de copii/ centrele de plasament (în cazul celor aflaţi în această situaţie); ¾adeverinţă din care să rezulte calitatea de personal didactic sau didactic auxiliar, în activitate sau pensionat, a susţinătorilor legali; ¾ adeverinţă din care să rezulte calitatea de personal încadrat în Universitatea din Bucureşti pentru susţinătorii legali ai candidatului;
- Numai pentru candidații care au beneficiat de finanţare (parţială sau integrală) de la BUGETUL STATULUI, la studii universitare de master, se va prezenta în original/scanat Adeverință cu tipul de studii urmate și forma de finanțare(buget, taxă; se va menționa dacă a primit sau nu bursă);
- Dosar plic
fisa inscriere admitere master – doc
fisa inscriere admitere master – pdf
- Înscrierea la concursul de admitere se poate face:
– online la adresa de email: secretariat@ftcub.unibuc.ro
– în cazul înscrierii directe la secretariatul facultății, în numele candidatului, si de către o altă persoană pe bază de procură notarială.
Taxa de înscriere la concursul de admitere este în valoare de 200 lei.
Taxa se achită:
- în contul Facultății de Teologie Romano-Catolică: RO11 RNCB0076010452620 304
DETALII PLATĂ:
Beneficiar: UNIVERSITATEA DIN BUCUREŞTI
Cod fiscal: 4505502
Cont IBAN: RO32 RNCB0076010452620 314
BANCA: BCR SECTOR 5.
Pe chitanță/ordin de plată va fi menționat: Concurs de admitere – Facultatea de Teologie Romano-Catolică, numele candidatului (chiar şi în cazul în care taxa este plătită de o altă persoană)
- online, pe site-ul Universității din București, link: https://po.unibuc.ro/. Când plata se face online se va depune la dosar documentul Detaliile tranzacției, generat prin accesarea link-ului indicat în email-ul primit după efectuarea plății, la Detalii complete despre tranzacția dvs. puteți găsi aici.
- la casieria Universității din București, șos Panduri 90-92, sector 5, București (lângă Academia Militară).
Taxa de admitere neutilizată nu se restituie.